• Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zrobić zakupy w Państwa sklepie bez rejestracji w systemie?

Tak. Istnieje taka możliwość, wystarczy w procesie składania zamówienia nie zaznaczać pola "Rejestracja". Zachęcamy jednak do skorzystania z rejestracji, dzięki której otrzymają Państwo dostęp do wielu funkcji dostępnych dopiero po zalogowaniu, m.in. śledzenie przesyłki.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktów i wyboru formy wysyłki oraz czasu dostarczenia towaru przez przewoźnika. Produkty wysyłamy najpóźniej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia lub zapłaty przy opcji płatności przelewem. Czas dostawy z reguły wynosi maksymalnie kolejne dwa dni. Szczegóły znajdą Państwo w zakładce"Terminy dostaw".

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Na chwilę obecną oferujemy poniższe możliwości dokonywania płatności w naszym sklepie. Szczegóły znajdą Państwo na stronie "Formy płatności":

  • płatność przelewem na konto
  • płatność kartą płatniczą za pośrednictwem Dotpay
  • płatności online za pośrednictwem Dotpay
  • gotówką przy odbiorze - nie dotyczy dostawy do Paczkomatów

W jaki sposób wysyłacie towar do klienta?

Dostępne formy dostawy wraz z kosztami znajdują się na stronie"Koszty wysyłki". Towar wysyłamy za pośrednictwem Pocztex/Poczty Polskiej, kuriera DHL oraz do Paczkomatów. W Krakowie istnieje również możliwość odbioru własnego w Paczkomacie KRA26A przy markecie Kaufland, ul. Norymberska 1. Dlaczego warto skorzystać z tej formy? Jest to najtańsza forma dostawy a paczkę można odebrać 24 godziny na dobę - nie ma ustalonych żadnych sztywnych godzin odbioru do których trzeba się dostosować.

W jaki sposób mogę sprawdzić jaki rozmiar bielizny powinnam zakupić?

Zachęcamy do sprawdzenia odpowiedniego rozmiaru na stronie "Tabela rozmiarów". Przy niektórych produktach tabele są umieszczone również pod opisem.
Oczywiście proszę się nie martwić, jeśli dany rozmiar nie będzie odpowiedni, prosimy o kontakt w sprawie zwrotu / wymiany.

Co w przypadku gdy zakupiony towar nie będzie na mnie pasował?

Najlepiej skontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie. Możemy wymienić na inny rozmiar lub produkt. Oczywiście w ciągu 14 dni mogą Państwo odstąpić również od umowy i zwrócić towar. Szczegóły znajdą Państwo na stronie "Odstąpienie od umowy".

Co w przypadku jeśli zakupiony towar jednak nie będzie mi odpowiadał?

Jeśli zamówiony produkt nie będzie Państwu odpowiadał, w ciągu 14 dni od doręczenia mają Państwo prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. W tym celu wystarczy wysłać odpowiednie oświadczenie drogą pocztową lub mailem. Szczegóły dotyczące prawa do odstąpienia od umowy oraz gotowy formularz oświadczenia znajdą Państwo w zakładce "Odstąpienie od umowy". Odsyłany towar nie powinien być zniszczony ani nosić oznak użytkowania. Towar prosimy odsyłać z niezniszczonym, oryginalnym opakowaniem oraz metkami. Prosimy również o zachowanie dodatkowego opakowania w którym otrzymali Państwo od nas zamówienie. Produkty zabezpieczone są dodatkowo kartonowym pudełkiem i folią bąbelkową, tak aby jego zawartość nie uległa zniszczeniu. Odsyłając do nas produkty tak samo zabezpieczone mają Państwo pewność bezproblemowego zwrotu.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację z tytułu rękojmi za wady produktu mogą Państwo zgłosić drogą pocztową lub mailem. Szczegóły dotyczące reklamacji oraz gotowy formularz do pobrania znajdą Państwo na stronie "Reklamacje".

W jaki sposób mogę sprawdzić czy poszukiwany przeze mnie rozmiar jest dostępny?

Wszystkie produkty i rozmiary widoczne w sklepie po rozwinięciu odpowiedniej listy, są dostępne do sprzedaży. Rozmiary, które obecnie nie są dostępne nie wyświetlają się w ogóle. Ilość dostępnych produktów, która widoczna jest na karcie produktu dotyczy wszystkich wariantów zarówno kolorystycznych jak i rozmiarów.

Po jakim czasie od odstąpienia od umowy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot środków przy odstąpieniu od umowy realizujemy w ciągu 14 dni.

Składając zamówienie wybrałem formę płatności Dotpay jednak nie udało mi się dokonać płatności w ten sposób. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W takiej sytuacji, mogą Państwo dokonać zapłaty na nasz rachunek bankowy w tytule przelewu podając numer zamówienia.

Numer rachunku:75 1050 1070 1000 0097 4660 8232

 

 Czy jest możliwość wymiany tylko góry lub dołu kostiumu kąpielowego?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jeżeli kostium nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość odstąpienia od umowy oraz zamówienia innego fasonu.
W naszej ofercie znajdą Państwo stroje kąpielowe, w których dostępne są różne warianty rozmiarów góry oraz dołu. Przykładem może być Kostium kąpielowy Daphne Blueberry M-318 granatowy (127) - proszę zapoznać się z tabelą rozmiaru, która jest dostępna pod opisem produktu.

Czy w kostiumach kąpielowych w rozmiarze XXL i większych są dodawane wkładki push up?

Niestety wkładki push up są w komplecie jedynie w modelach, w których jest zaznaczone w opisie, że są sprzedawane w zestawie  z kostiumem kąpielowym do określonego rozmiaru.
W rozmiarach XXL oraz większych nie ma wkładek push up w zestawie, oraz modele te nie posiadają miejsca na wkładki (kieszonek).

Chciałabym kupić Biustonosz 577 jednak nie ma możliwości wyboru rozmiaru i koloru. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na interesujący mnie rozmiar tego modelu biustonosza?

Najlepiej wcześniej sprawdzić dostępność w danym rozmiarze oraz kolorze wysyłając maila z zapytaniem o konkretny model oraz podając ilość jaką chce się zamówić lub kontaktując się z nami telefonicznie.
Można również złożyć zamówienie podając w uwagach rozmiar i kolor.